Infond Consumer je delniški podsklad, ki je sektorsko omejen na sektor trajnih potrošnih dobrin in sektor osnovnih potrošnih dobrin.

Osnovni podatki

Družba za upravljanje
Začetek trženja
27. 5. 2008
Skrbnik sklada
NLB d.d.
Revizor
Deloitte revizija d.o.o.
TRR sklada
SI56 0291 3026 0171 023

Razvrstitev in ocena tveganja

Tip sklada
Geografska usmeritev
Upravljalčeva ocena tveganja
5/7
Sklad VEP Valuta Datum obračuna Danes % 1-letna % 3-letna % 5-letna %
Infond Consumer 1,4143 EUR 2017-11-22 -0,32 2,87 16,93 54,77

10 Najpomembnejših naložb

AMAZON 5,78%
NESTLE 3,79%
PROCTER & GAMBLE 3,07%
LOWE'S COMPANIES 3,03%
COMCAST 2,59%
PEPSI 2,58%
ALTRIA GROUP 2,54%
TOYOTA MOTOR CORPORATION 2,53%
UNILEVER 2,37%
THE WALT DISNEY COMPANY 2,29%

Stroški sklada

Vstopna provizija

Višina vstopnih stroškov je odvisna od zneska, ki ga vlagatelj vplača v posameznem dnevu v podsklad oziroma več podskladov krovnega sklada. Vstopni stroški se obračunavajo od vplačane vrednosti investicijskih kuponov.
Vrednost investicijskih kuponov na dan
obračuna vplačila investicijskih kuponov

  • Do 4.000,00 EUR 3.00 %
  • od vključno 4.000,00 EUR do 20.000,00 EUR 2,50 %
  • od vključno 20.000,00 EUR do 40.000,00 EUR 2,00 %
  • od vključno 40.000,00 EUR do 100.000,00 EUR 1,50 %
  • od vključno 100.000,00 EUR do 200.000,00 EUR 1.00 %
  • od vklj. 200.000,00 EUR do vklj. 400.000,00 EUR 0,50 %
  • nad 400.000,00 EUR 0,25 %
Izstopna provizija

ni stroškov

Upravljalska provizija
2,25%
Skrbniška provizija
0,05%

Nakup in prodaja

Najmanjši nakup
začetni: ena točka
nadaljni: ena točka
Obračun
nakupa do 09:00 T
prodaje do 09:00 T

Infond Consumer je delniški podsklad, ki je sektorsko omejen na sektor trajnih potrošnih dobrin in sektor osnovnih potrošnih dobrin.

Infond Consumer investira v podjetja, ki svoje prihodke ustvarjajo v segmentu osebne potrošnje. Potrošne dobrine porabljamo vsak dan, ne glede na to, ali je gospodarstvo v recesiji ali razcvetu.
Potrošnjo bodo v prihodnje oblikovali štirje trendi:

  • novi trgi – vzpon potrošnika v državah v razvoju;
  • nove prodajne poti – s poudarkom na spletni prodaji;
  • demografske spremembe – staranje prebivalstva in
  • nove vrednote – varčnost in okoljska osveščenost.

Projekcije kažejo, da bo, upoštevajoč naštete trende, skupna svetovna potrošnja narasla iz 38.000 milijard dolarjev v letu 2010 na 64.000 milijard dolarjev do leta 2025.