Notranji postopek reševanja pritožb
Prizadevamo si za čim večje zadovoljstvo zavarovalcev in vas obveščamo, da imamo v skladu s 579. členom ZZavar-1 urejen interni postopek za reševanje pritožb s Pravilnikom o notranjem postopku reševanja pritožb. Pritožbo se lahko vloži osebno na sedežu družbe (Ulica talcev 15, 2000 Maribor) ustno na zapisnik, po pošti, ali na e-naslov: info@financnahisa.si
Če je pritožba nerazumljiva ali ne vsebuje zadostnih sestavin, da bi se lahko obravnavala, vas bomo pozvali, da pritožbo popravite ali dopolnite, v roku 15 dni, tako da bo primerna za obravnavo. Če pritožba ne bo ustrezno dopolnjena v 15 dneh, se pritožba šteje za umaknjeno, na kar vas bomo v pozivu za morebitno dopolnitev opozorili.
Za reševanje vaših pritožb je zadolžena oseba, ki jo kot odgovorno osebo za reševanje pritožb imenuje direktorica Finančne hiše d.o.o., mag. Karmen Darvaš Fister. Odgovorna oseba za reševanje pritožb je lahko tudi direktorica sama. Direktorica lahko v primeru zahtevnejših postopkov imenuje tričlansko pritožbeno komisijo.
Izvensodno reševanje sporov
Če se z odločitvijo sprejeto v internem postopku za reševanje pritožb ne strinjate ali če v 30 dneh ne pride do odločitve, lahko potrošniki svojo pritožbo posredujete v nadaljnje reševanje zavarovalnici.
V primeru težav v zvezi z zavarovalno pogodbo se obrnite na zavarovalnico oziroma njeno pritožbeno komisijo. Vsaka zavarovalnica mora zagotoviti tudi postopek zunajsodnega reševanja sporov med ponudniki zavarovalniških storitev ter zavarovalci, zavarovanci in drugimi upravičenci iz zavarovanj.
Zavarovalnica v zavarovalnih pogojih objavi informacijo o notranjem postopku za reševanje pritožb zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravičencev iz zavarovanj ter o izvajalcu zunajsodnega reševanja sporov.
Če pritožbena komisija ne ugodi pritožbi ali o pritožbi ne odloči v 30 dneh po njenem prejemu, se lahko obrnete na Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja GIZ, Železna cesta 14, 1000 Ljubljana, ki sicer ne more izdati zavezujoče odločbe, pomaga pa doseči sporazum, ki spor razrešuje.
Lahko se obrnete na Varuha dobrih poslovnih običajev v zavarovalništvu pri Slovenskem zavarovalnem združenju, ki odloča o sporih med strankami in zavarovalnicami, ki nastanejo zaradi neupoštevanja zavarovalnega kodeksa in drugih dobrih poslovnih običajev. Varuh ne obravnava sporov, ki bi glede na svoj pravni značaj in vsebino sodili v pristojnost sodišča.
Prijava se pošlje izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov na njegov naslov.
Postopek pred razsodiščem se začne na podlagi prijave, ki jo lahko poda vsakdo. Prijava mora vsebovati:
- podatke o zavarovalni agenciji, ki je obtožen kršitve,
- opis kršitve in
- dokaze za zatrjevano kršitev, ki se obvezno priložijo prijavi.